Wednesday, March 21, 2007

Pengumuman!!!...

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Saya ingin menjemput kepada sesiapa yang berminat untuk menghadiri Talk: Perniagaan Cemerlang & Etika pada 15 April 2007 jam 2 petang di Taman Bukit Desa. Bayaran adalah sebanyak RM25 seorang. Kepada sesiapa yang ingin menjual kuih/makanan sejukbeku atau apa-apa hasil airtangan masing-masing boleh juga menghubungi saya tetapi bayaran tambahan akan dikenakan.

Saya juga mempunyai modul untuk Kecemerlangan Akademik (untuk murid-murid), Switch On Switch Off (untuk mengasah penumpuan kepada kerja atau pembelajaran) dan lain-lain.

Penceramah adalah merupakan seorang pensyarah dari UiTM. Selain dari itu beliau juga merupakan seorang penulis, motivator dan 'baker'.

Sila email saya di mamasyahani@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan atau tinggalkan email anda di ruang komen untuk saya hubungi.

No comments: